Зміни
щодо заповнення журналу в 1-4 класах
2016-2017
н.р.
1.
С.11 п.14. Оцінювання навчальних досягнень учнів
здійснюється вербально:
у 2-му класі – за
рішенням педагогічної ради;
у 24-му
класах – із предметів
інваріантної складової: «Інформатика»,
«Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво»,
«Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я
у світі», «Трудове навчання»;
Наприкінці семестрів та
навчального року з навчальних
предметів, з яких оцінювання навчальних
досягнень учнів здійснюється вербально,
у журналі у графах «І семестр», «ІІ семестр», «Рік» записується «зар.» (зараховано). Окремі види перевірок у разі вербального
оцінювання (за ведення зошита, діалог, диктант
тощо) у журналі словом «зар.» не фіксують.
2.
Окремо оцінка за ведення зошитів не ставиться, відповідно у журналі не фіксується.
1.
1
клас, 2-4 класи
(основи здоров’я, фізична культура, інформатика,
музичне мистецтво, образотворче
мистецтво, «Я у світі», Трудове навчання)
№
з/п
|
Число і місяць
Прізвище та
ім’я учня
(учениці)
|
|
||||||||||||||||||
|
|
22
12
|
23
12
|
24
12
|
25
12
|
26
12
|
І семестр
|
11
01
|
|
15
05
|
|
20
05
|
|
27
05
|
ІІ семестр
|
Рік
|
|
|
||
1
|
Андрусенко
Катерина
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
зар.
|
|
|
2
|
Воєводенков Вадим
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
зар.
|
|
|
3
|
Іщенко Дмитро
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
зар.
|
|
|
4
|
Катеринич Софія
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
зар.
|
|
|
5
|
Тарасенко Олена
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
|
|
|
|
|
|
|
зар.
|
зар.
|
|
|
2.
П.16. Оцінювання навчальних досягнень учнів
здійснюється за
12бальною шкалою і фіксується
у журналі у 2-4-му класах із таких навчальних предметів інваріантної складової:
«Українська
мова», мова і читання національної меншини (де зазначається відповідна мова),
«Літературне читання (укр.)», «Літературне читання (рос.)», «Іноземна мова», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Трудове
навчання».
1.
«Я
у світі» - домашнє завдання не пишемо.
2.
Згідно
Критеріїв 2016 р. За диктант та списування виставляють одну оцінку.
3.
При оцінюванні диктантів та списування доцільно
брати до уваги грамотність і культуру
оформлення письмової роботи. Оцінювання грамотності рекомендується
здійснювати за такими вимогами:
орфографічні
і пунктуаційні помилки вважаються рівноцінними.
Норми оцінювання списування та диктанту
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
|
Бали
|
Кількість помилок
|
Початковий
|
1
|
17 і більше
|
2
|
14-16 помилок
|
|
3
|
11-13 помилок
|
|
Середній
|
4
|
8-10 помилок
|
5
|
5-7 помилок
|
|
6
|
1 негруба та 4 грубих помилки
|
|
Достатній
|
7
|
2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
|
8
|
2 негрубі та 1 груба або1 негруба та 2 грубі
помилки
|
|
9
|
1 негруба та 1 груба помилки
|
|
Високий
|
10
|
2 негрубі помилки
|
11
|
1 негруба помилка
|
|
12
|
––
|
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 1-4
класах з мови
Вид перевірки
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
||||
І сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Читання*
|
–
|
1
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
Списування
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Диктант
|
–
|
–
|
2
|
1
|
1
|
2
|
1
|
2
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
–
|
–
|
1
|
2
|
1
|
2
|
1
|
2
|
Письмовий переказ
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Діалог (усно або письмово)**
|
|
|
|
1
|
1
|
|
1
|
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна
підсумкова атестація
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна кількість перевірок
за семестр
|
–
|
2
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
6
|
*у 2-4 класах сформованість читацьких умінь перевіряється на уроках
літературного читання;
** форма перевірки діалогу (усно або письмово) – за вибором учителя.
4 клас (російська мова)
Списывание -2
Диктант - 3
Проверка знаний по языку -3
Письменное изложение -1
Проверочная работа. Диалог – 1
1. Окремо темп читання із
застосуванням кількісних показників учителем не перевіряється.
Подані показники є орієнтиром для
розвитку темпу читання, а не перевірки та оцінювання. Вони можуть бути використані
для організації само- та ваємоперевірки учнями темпу читання, а також одержання
вчителем фактичного матеріалу для вибудовування стратегії організації роботи
учнів на уроках.
Кількісні показники темпу читання
вголос
(для розвитку темпу читання)
Клас
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
2
|
35-45 сл/хв
|
50-60 сл/хв
|
3
|
65-70 сл/хв
|
75-80 сл/хв
|
4
|
80-85 сл/хв
|
90-95 сл/хв
|
2.
С.23 Критеріїв Письмова перевірка досвіду читацької діяльності
3.
С.24 Об’єктом поточної перевірки є уміння читати напам’ять віршовані і прозові твори.
Перевірку здійснюють усно, індивідуально протягом
наступних 2-3 уроків після опрацювання твору, що вивчається напам’ять. Окремі
уроки на перевірку уміння читати напам’ять не відводять.
Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять
Вид поточної перевірки
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Читання напам’ять віршованих текстів
|
2
|
2
|
3
|
2
|
3
|
3
|
Читання напам’ять
прозових текстів
|
-
|
-
|
-
|
1 уривок з казки
(30-35 слів)
|
1уривок з казки
(35-40 слів)
|
1 уривок з оповідання
(35-40 слів)
|
4.
С. 25( Критеріїв) аудіативні уміння
перевіряються в літературному читанні.
5. С. 26
Підсумкова
перевірка і підсумкове оцінювання
Об’єктами підсумкової (тематичної )перевірки є:
навичка читання вголос (правильність, спосіб,
виразність, темп, розуміння прочитаного);
навичка читання мовчки
(спосіб, темп, розуміння прочитаного);
досвід мовленнєвої діяльності: аудіативні уміння;
досвід мовленнєвої діяльності: уміння переказувати зміст прочитаного твору;
досвід читацької
діяльності учнів: уміння працювати з літературним твором.
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які
проводяться
в 2-4 класах з літературного читання
Вид перевірки
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Навичка читання вголос (усно). Контрольні
роботи № 4 і № 8
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні
роботи № 2 і № 6
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4
класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Усний переказ прочитаного твору (усно).
Контрольна робота № 3
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7
|
–
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна
підсумкова атестація
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна кількість перевірок за семестр
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
4 клас Літературне
читання (рос.)
Аудирование (письменно). Контрольная работа №1, №5
Навык чтения молча (письменно). Контрольная работа №2, №6
Устный пересказ прочитанного произведения (устно). Контрольная
работа №3.
Навык чтения вслух (устно). Контрольная работа №4, №8
Работа с литературным произведением (письменно). Контрольная работа
№7.
Чтение стихотворений наизусть – 6
Чтение прозы наизусть (отрывок из сказки) -1
Чтение прозы наизусть (отрывок из рассказа) -1
4 клас Літературне читання (укр.)
Аудіювання (письмово). Контрольна робота №1.
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота №2.
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольна
робота №3
Робота з літературним твором (письмово).
Контрольна робота №4
Навичка читання вголос (усно). Контрольна робота
№5
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольна
робота №6.
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова
атестація - 1
6.
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 2-4 класах з мови вивчення
Вид перевірки
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Навичка читання вголос (усно)
|
-
|
1
|
|
1
|
|
1
|
Навичка читання мовчки(письмово)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
Аудіювання (письмово)
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
-
|
Усний переказ прочитаного твору (усно)
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Робота
з літературним твором (письмово)
|
|
-
|
|
1
|
|
1
|
Списування
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Диктант
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Письмовий переказ
|
–
|
–
|
|
1
|
|
1
|
Письмовий діалог
|
-
|
-
|
1
|
|
1
|
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна
підсумкова атестація
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна кількість перевірок
за семестр
|
1
|
4
|
5
|
6
|
6
|
7
|
Українська
мова 4 клас
Перевірна робота. Діалог -1
Перевірка знань із мови -2
Диктант -1
Списування -1
Письмовий переказ – 1
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова
атестація -1
7. Зведений перелік тематичних перевірних робіт,
які проводять в 1-4 класах з математики
Вид перевірки
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Тематична контрольна робота
|
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
3
|
Тематична контрольна робота з перевірки
сформованості навичок усних обчислень
|
|
|
1
|
|
1
|
|
1
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна
підсумкова атестація
|
1
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна кількість перевірок за семестр
|
1
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
8.
Вимоги до формування змісту і
оцінювання
комбінованої контрольної роботи
для 3-4 класів
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне
правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Задача
|
1
|
3 бали*
|
3 бали
|
2.
|
Завдання на перевірку
обчислювальних умінь і навичок
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
3.
|
Завдання пов’язані величинами
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
4.
|
Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
5.
|
Геометричний матеріал
|
1
|
2 бали**
|
2 бали
|
6.
|
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням
|
1
|
2 бали
|
2 бали
|
Разом
|
8
|
-
|
12 балів
|
Вимоги до формування змісту і
оцінювання
тестової контрольної роботи в 3-4
класах
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне
правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Завдання
закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
2.
|
Завдання
відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6
компонентами
|
2
|
2 бали*
|
4 бали
|
3.
|
Завдання
відкритого типу з короткою відповіддю
|
1
|
2 бали*
|
2 бали
|
4.
|
Завдання
відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)
|
1
|
3 бали**
|
3 бали
|
Разом
|
7
|
-
|
12 балів
|
9.
Математика 4 клас
Тематичні контрольні роботи – 7
Тематична контрольна робота з перевірки
сформованості навичок усних обчислень -1
10.
Природознавство
Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі тематичної контрольної
роботи в кінці вивчення теми (2-4 кл.). Протягом навчального року
передбачається 6 тематичних контрольних робіт (по 3 роботи у
кожному семестрі).
Тематична
контрольна робота може бути: комбінованою, що включає завдання з кожного об’єкта, що підлягає
підсумковій перевірці; тестовою, що
складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.