Шкільна документація

Зміни щодо заповнення журналу в 1-4 класах
2016-2017 н.р.
1.     С.11 п.14. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
у 2-му класіза рішенням педагогічної ради;
у 2­4-му класахіз предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі», «Трудове навчання»;
Наприкінці семестрів та навчального року з навчальних предметів, з яких оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально, у журналі у графах «І семестр», «ІІ семестр», «Рік» записується «зар.» (зараховано). Окремі види перевірок у разі вербального оцінювання (за ведення зошита, діалог, диктант тощо) у журналі словом «зар.» не фіксують.

2.     Окремо оцінка за ведення зошитів не ставиться, відповідно у журналі не фіксується.
1.                                                      1 клас, 2-4 класи
(основи здоров’я, фізична культура, інформатика,
музичне мистецтво, образотворче мистецтво, «Я у світі», Трудове навчання)
з/п
       Число і місяць



Прізвище та
ім’я учня (учениці)



22



12
23



12
24



12
25



12
26



12
І семестр
11



 01

15


   05

20


  
05
27



05
ІІ семестр
Рік


1
Андрусенко Катерина







зар.







зар.
зар.


2
Воєводенков Вадим







зар.







зар.
зар.


3
Іщенко Дмитро







зар.







зар.
зар.


4
Катеринич Софія







зар.







зар.
зар.


5
Тарасенко Олена







зар.







зар.
зар.



2.     П.16. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12­бальною шкалою і фіксується у журналі у 2-4-му класах із таких навчальних предметів інваріантної складової: «Українська мова», мова і читання національної меншини (де зазначається відповідна мова), «Літературне читання (укр.)», «Літературне читання (рос.)», «Іноземна мова», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Трудове навчання».
1.     «Я у світі» - домашнє завдання не пишемо.
2.     Згідно Критеріїв 2016 р. За диктант та списування виставляють одну оцінку.
3.     При оцінюванні диктантів та списування доцільно брати до уваги грамотність і культуру оформлення письмової роботи. Оцінювання грамотності рекомендується здійснювати за такими вимогами:
орфографічні і пунктуаційні помилки вважаються рівноцінними.
Норми оцінювання списування та диктанту
Рівень
навчальних
досягнень
учня/учениці
Бали
Кількість помилок

Початковий

 1
 17 і більше
 2
 14-16 помилок
 3
 11-13 помилок
Середній
 4
 8-10 помилок
 5
 5-7 помилок
 6
 1 негруба та 4 грубих помилки
Достатній

 7
 2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
 8
 2 негрубі та 1 груба або1 негруба та 2 грубі помилки
 9
 1 негруба та 1 груба помилки
Високий
 10
 2 негрубі помилки
 11
 1 негруба помилка
 12
 ––
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 1-4 класах з мови
Вид перевірки
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
І сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Читання*
1
Списування
1
1
1
1
1
1
1
Диктант
2
1
1
2
1
2
Перевірка мовних знань і вмінь
1
2
1
2
1
2
Письмовий переказ
1
1
Діалог (усно або письмово)**



1
1

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
Загальна кількість перевірок
за семестр
2
4
5
5
5
5
6
*у 2-4 класах сформованість читацьких умінь перевіряється на уроках літературного читання;
** форма перевірки діалогу (усно або письмово) – за вибором учителя.
4 клас (російська мова)
Списывание -2
Диктант - 3
Проверка знаний по языку -3
Письменное изложение -1
Проверочная работа. Диалог – 1

1.     Окремо темп читання із застосуванням кількісних показників учителем не перевіряється.
Подані показники є орієнтиром для розвитку темпу читання, а не перевірки та оцінювання. Вони можуть бути використані для організації само- та ваємоперевірки учнями темпу читання, а також одержання вчителем фактичного матеріалу для вибудовування стратегії організації роботи учнів на уроках.

Кількісні показники темпу читання вголос
(для розвитку темпу читання)
Клас
І семестр
ІІ семестр
2
35-45 сл/хв
50-60 сл/хв
3
65-70 сл/хв
75-80 сл/хв
4
80-85 сл/хв
90-95 сл/хв

2.      С.23 Критеріїв Письмова перевірка досвіду читацької діяльності
3.                С.24   Об’єктом поточної перевірки є уміння читати напам’ять віршовані і прозові твори. Перевірку здійснюють усно, індивідуально протягом наступних 2-3 уроків після опрацювання твору, що вивчається напам’ять. Окремі уроки на перевірку уміння читати напам’ять не відводять.


Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять
Вид поточної перевірки
2 клас
3 клас
4 клас
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Читання напам’ять віршованих текстів
2
2
3
2
3
3
Читання напам’ять
прозових текстів
-
-
-
1 уривок з казки
(30-35 слів)
1уривок з казки
(35-40 слів)
1 уривок з оповідання (35-40 слів)
4.      С. 25( Критеріїв) аудіативні уміння перевіряються в літературному читанні.
5.      С. 26
Підсумкова перевірка і підсумкове оцінювання
Об’єктами підсумкової (тематичної )перевірки є:
навичка читання вголос (правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного);
навичка читання мовчки (спосіб, темп, розуміння прочитаного);
досвід мовленнєвої діяльності: аудіативні уміння;
досвід мовленнєвої діяльності: уміння переказувати зміст прочитаного твору;
досвід читацької діяльності учнів: уміння працювати з літературним твором.
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в 2-4 класах з літературного читання
Вид перевірки
2 клас
3 клас
4 клас
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8
1
1
1
1
1
1
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6
-
-
1
1
1
1
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6
2
2
1
1
1
1
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3
1
-
1
-
1
-
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7
1
-
1
-
1
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
Загальна кількість перевірок за семестр
4
4
4
4
4
5
4 клас Літературне читання (рос.)
Аудирование (письменно). Контрольная работа №1, №5
Навык чтения молча (письменно). Контрольная работа №2, №6
Устный пересказ прочитанного произведения (устно). Контрольная работа №3.
Навык чтения вслух (устно). Контрольная работа №4, №8
Работа с литературным произведением (письменно). Контрольная работа №7.
Чтение стихотворений наизусть – 6
Чтение прозы наизусть (отрывок из сказки) -1
Чтение прозы наизусть (отрывок из рассказа) -1
4 клас Літературне читання (укр.)
Аудіювання (письмово). Контрольна робота №1.
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота №2.
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольна робота №3
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота №4
Навичка читання вголос (усно). Контрольна робота №5
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольна робота №6.
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація - 1


6.       
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 2-4 класах з мови вивчення
Вид перевірки
2 клас
3 клас
4 клас
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно)
-
1

1

1
Навичка читання мовчки(письмово)
-
-
-
-
1
1
Аудіювання (письмово)
1
1
1
1
1
-
Усний переказ прочитаного твору (усно)
-
1
1
-
1
-
Робота з літературним твором (письмово)

-

1

1
Списування
-
1
1
-
1
-
Диктант
-
-
-
1
-
1
Перевірка мовних знань і вмінь
-
-
1
1
1
1
Письмовий переказ

1

1
Письмовий діалог
-
-
1

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
Загальна кількість перевірок
за семестр
1
4
5
6
6
7

Українська мова 4 клас
Перевірна робота. Діалог -1
Перевірка знань із мови -2
Диктант -1
Списування -1
Письмовий переказ – 1
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація -1

7.      Зведений перелік тематичних перевірних робіт,
які проводять в 1-4 класах з математики
Вид перевірки
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Тематична контрольна робота

4
3
4
3
4
3
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень


1

1

1
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
1
Загальна кількість перевірок за семестр
1
4
4
4
4
4
5
8.      Вимоги до формування змісту і оцінювання
комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Задача
1
3 бали*
3 бали
2.
Завдання на перевірку обчислювальних умінь і навичок
3
1 бал
3 бали
3.
Завдання пов’язані величинами
1
1 бал
1 бали
4.
Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів
1
1 бал
1 бали
5.
Геометричний матеріал
1
2 бали**
2 бали
6.
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням
1
2 бали
2 бали
Разом
8
-
12 балів
Вимоги до формування змісту і оцінювання
тестової контрольної роботи в 3-4 класах
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
3
1 бал
3 бали
2.
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами
2
2 бали*
4 бали
3.
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю
1
2 бали*
2 бали
4.
Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)
1
3 бали**
3 бали
Разом
7
-
12 балів
9.                                             Математика 4 клас
Тематичні контрольні роботи7
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень -1

10.                 Природознавство
Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми (2-4 кл.). Протягом навчального року передбачається 6 тематичних контрольних робіт (по 3 роботи у кожному семестрі).
Тематична контрольна робота може бути: комбінованою, що включає завдання з кожного об’єкта, що підлягає підсумковій перевірці; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.